Blogumu Nasıl Buldunuz ?

15 Mart 2012 Perşembe

İzmirli Kadın ve İzmir

''İzmir'in Kadınları'' veya ''İzmir'in Kızları'' denince akla ilk gelen güzel olduklarıdır. Evet doğrudur, en azından ben kendi tecrübelerime dayanarak söylüyorum bunu. ama bunun yanında sadece İzmir'in Kızları değil, başka şehirlerden gelmiş İzmir'de yaşayan kadınlar için de aynı şey geçerlidir. Güzel olmalarından daha önemlisi ise ''Kültürlü, Sosyal, Okumayı Seven, Kendilerine ve Sevdiklerine Zaman Ayıran'' insanlar olmalarıdır. Her konu hakkında az da olsa bilgileri vardır. Kendilerinden daha fazla karşılarındaki insanları düşünürler. İzmir'in havasından mıdır yoksa suyundan mıdır bilmem ama o güzel şehrin güzelliklerini, zarifliğini, nezaketini bulabilirsiniz İzmir Kadınında. İstanbul'da yaşıyorum ama her zaman bu cümleyi söylemişimdir, hala da söylemeye devam ediyorum ''Keşke İzmir'de Yaşasaydım''. Şimdi yaşamıyorum belki ama ileride mutlaka İzmir diyorum hep kendi kendime ve çevreme. İzmir Kadınının bir diğer güzel yönü ise gerektiğinde karşı tarafa haddini bildirmesidir. Tabi ki görgü ve terbiye kuralları çerçevesinde, işte tam burada ortaya çıkar az önce bahsettiğim kibarlık ve nezaket durumu. En önemlisi de bu değil midir sizce ? Her zaman seveceğim kadının ''Zeki ve Seviyeli'' olmasını istemişimdir ben. İşte aradığım özelliklerin hepsi aynı anda mevcuttur İzmir Kadınında. İyi bir anne, iyi bir eş, iyi bir arkadaş, iyi bir dost. yani kısacası İzmir Kadını ...

Hiç yorum yok: