Blogumu Nasıl Buldunuz ?

30 Nisan 2012 Pazartesi

Merak Etmeyin, Uyumuyoruz !


İnsanların bu kadar geniş olmalarına hayranım doğrusu, bayılıyorum sizin gibi insanlara, duyarsız varlıklara. İnanın bana güçlük çekiyorum ama bunu nasıl yaptıklarını anlamakta. Başka insanları da çok güzel aptal yerine koyuyorlar, hele ki gençler ve benim ruhum genç diyenler bir alkış istiyorum sizlere ! Evet, kimseyi yargılama, kimseye karışma hakkım yoktur doğru ama kusura bakmayın ben yargılıyorum şu an ve karışacağım da. Ülkeniz elden gidiyor farkında mısınız siz genç ve genç kalanlar. Gün gelecek o etleriniz buruşacak, bakılmaz bir hal alacak. İşte o zaman diğer insanlar size değil isimlerinize bakacaklar. Geride neler bıraktıklarınıza, iz bırakıp bırakmadığınıza, yararlı olup olmadığınıza bakacaklar. Her şey için çok geç olmadan evvel benim sizlere tavsiyem kendinize gelin, silkelenin ve duyarlı olmayı öğrenin ! İki gündür sabaha kadar, tam kırk sekiz saat boyunca uyumadım, Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi’nin önündeydik çünkü sanatçı dostlarımızla beraber. Şimdi kendi kendinize diyeceksiniz ki bana ‘’Sen Aptalsın, Kendini Bir şey Sanıyorsun Herhalde’’ diye. Benim kendimi bir şey sandığım yok. Bir gün önce ‘’Sizin Başbakanınız’’ açıklama yaptı ve ‘’Şehir Tiyatrolarını Özelleştireceğim’’ dedi. Tabi sizin umurunuzda değildir bu, kaç defa gittiniz ki acaba tiyatroya ? Sizlerin işi gücü geceleri barlarda arkadaşlarınızla vakit geçirmek, ‘’Ben bu akşam beş bira iki de viski içtim’’ demek, maç izlemek, yorum yapmak, başkalarını eleştirmek. Hepimiz içki içiyoruz ama sadece yeri geldiğinde. Yılmadan bıkmadan da katılacağız eylemlere gerekirse yine sabahlayacağız, hiç kalkmadan bir hafta boyunca da otururuz eylem yaparız aslında biz, ‘’Aptalız Ya ! Salağız Ya Biz !’’ Ülkeyi kurtarmak, dünyayı kurtarmak gibi boş hayallere de kapılıyoruz ya biz ! Haklısınız, belki dünyayı ya da ülkemizi kurtaramayız ama ‘’Bir Yerden Başladık’’ deriz en azından. Gününüz aydınlık, aydınlıkta bizim olsun …

Hiç yorum yok: